اشتراک خرید کردم اما کدی برام ارسال نشده??

اگر خریدتون موفق بوده پس از خرید کد به ایمیل شما ارسال شده. برای دریافت کد وارد ایمیلتون بشید به قسمت SPAM یا همون هرزنامه برید و اونجا ایمیل ارسال شده از طرف سایت ما رو میتونید ببینید.

اگر ایمیل رو چک کردید، پوش SPAM یا همون هرزنامه رو چک کردید و کد اونجا نبود میتونید به پشتیبانی تلگرام ما پیام بدید اطلاعات خریدتون رو ارسال کنید تا براتون پیگیری بشه و کد ارسال بشه.

پشتیبانی تلگرام:

@gearup_support
http://t.me/gearup_support

نحوه فعالسازی اشتراک به چه صورته؟

برای آموزش فعالسازی موبایل به این لینک مراجعه کنید:

آموزش فعالسازی موبایل

فعالسازی کامپیوتر نیز در توضیحات محصول گذاشته شده. نیاز هست روی Wallet کلیک کنید و سپس کدتون رو وارد کنید

اشتراک ها چند کاربره هست؟

تمامی اشتراک ها تک کاربره هست.

پشتیبانی گیر آپ بوستر ایران ۲۴ساعته در خدمت شماست

در قسمت بالا سعی کردیم جواب سوالات متداول شما عزیزان رو بدیم. اگر جواب سوالتون رو در قسمت پایین پیدا نکردید میتونید با پشتیبان آنلاین سایت یا پشتیبانی تلگرام با لینک زیر در ارتباط باشید.

پشتیبانی تلگرام:

@gearup_support
http://t.me/gearup_support


کانال تلگرام:
http://t.me/gearup_ir